sobota 20. srpna 2016

Reakce na letní promítání koncertu v kině v Plzni


Dostala jsem moc hezkou reakci na satelitní promítání letního maastrichtského koncertu od paní A.K. z Plzně. S jejím svolením zde její slova uvádím:

"Dobrý večer,

ráda bych se s Vámi podělila o dnešní zážitek a to je koncert Andre Rieu z Maastrichtu promítaný v kině u nás v Plzni.
Koncert v Praze byl noblesní, ale koncert v Maastrichtu byl okouzlující, velkolepý a také noblesní. Celý orchestr úžasné, bylo tam několik nových tváří hudebníků, už také zpívala Marusija, je to opravdu "anděl". Paní Marjorie s Andre Rieu sestavili koncert na vysoké úrovni.
Patří jim velké díky, musela být ve městě nádherná atmosféra, přede mnou seděli mladí lidé a hrozně byli také nadšeni a vyslovili přání vidět koncert přimo v Maastrichtu, asi ano.
Při nástupu tanečních párů zazněly tóny písničky v Čechách zpívané Milanem Chladilem s názvem "Krásné je žít", a když jsem mezi páry viděla i vozíčkáře, přirovnala jsem slova písničky a pro sebe si řekla, že ta slova "krásné je žít " jim patřila. Bylo to úžasné.
Andre Rieu se svou ženou zase ukázali jak mají duši plnou lásky, že dali šanci i těmto lidem. Smekám před nimi.

Tak to je zase moje uznání A. Rieu.

Z toto dne mám ještě jeden zážitek, když jsme vycházeli z kina tak jsem postřehla, jak jedna paní, která viděla koncert v Praze, líčila jak to bylo krásné a srovnávala s koncertem v kině, měla z toho kina krásný pocit a pronesla “to byla krása” a ta slova si řekla ještě na ulici."