úterý 1. listopadu 2016

Nikdy neřekl: “Mám tě rád...” André Rieu hovoří o jeho problematickém vztahu se svým otcem


Minutový úryvek z rozhovoru s Gay Byrnem (RTÉ – Ireland´s National Public Service Media) 1




Gay Byrne (GB): Mám pocit, že ke svému otci nemáte příliš dobrý vztah.
André Rieu (AR): Ano, to je pravda.
GB: Proč tomu tak je?
AR: Protože na mě nikdy nebyl pyšný. Nikdy mi neřekl “Mám tě rád”, nikdy mi neřekl “jsem na tebe pyšný!” Nikdy. Takže, to nijak hezké není, proto to říkám. Potom přišla Marjorie a všechna tato slova mi řekla. A to je, to je pro člověka hezké, když mu to někdo řekne.
GB: A to ti nikdy, když jsi hrál na housle, neřekl “To zní krásně?”
AR: Ne, ne... nikdy se mnou nepracoval, nikdy mi neřekl, že krásně hraju, ne...
GB: A u ostatních dětí, u tvých sourozenců, to také nedělal?
AR: Ano...
GB: Jak? Dělal to samé, nebo to dělal?
AR: Ano, dělal...a ti, ti neskončili tak dobře. Takže, já nevím. Není to nijak pěkné Vám o tom vyprávět, ale je to pravda a já Vám pravdu chci povědět.
GB: To je pravda, ok...