pátek 6. ledna 2017

André děkuje za svůj velký úspěch své ženě a svým dětem

Záznam na show.nl

André oslaví své třicáté výročí velkým koncertem příští sobotu v Ziggodome. Bez své ženy Marjorie a jeho dvou synů, jak sám prohlašuje, by se nestal tím, čím je nyní: jeden z nejúspěšnějších nizozemských umělců všech dob!


Každý svůj koncert připravuje jakoby to byl jeho poslední.
André: „To je také jediný způsob, jak to dělat s radostí. Když se vše stane rutina, je konec.“

André své nadšení jednou přehnal, když postavil repliku zámku pro vídeňskou show v roce 2008.
To byl jeden z největších dekorací kdy a já jsem ale zároveň zkrachoval. Takže jsme si řekli s Marjorie, že už nikdy nic podobného podnikat nebudu.“

Marjorie, se kterou je ženatý od roku 1975, a jeho dva synové Marc a Pierre jsou ti nejdůležitější v Andrém životě.
Nevím jak u jiných, ale pro mě jsou to ty nejdůležitější osoby, nevím, jak bych vše dokázal sám, kde bych bral motivaci. Je úžasné něco společně dělat.“

André má mezitím pět vnoučat, kterých si naplno užívá. A naštěstí ani jeho vlastní děti si nikdy na nedostatek pozornosti nemohou stěžovat.
Měl jsem to štěstí, že když jsem před dvaceti lety prorazil s Valčíkem č.2, bylo už Pierrovi tuším 14 a Marc byl o něco starší, nebo tak nějak, ale v každém případě jsem je vždy vodil do školy a ze školy a tomu jsem nesmírně rád.“

Andrému bylo v říjnu 67, ale aby dělal méně, na to ani nemůže nepomyslet. Po novoročním koncertu, který je v sobotu v Ziggogome, cestuje se svým orchestrem opět po celém světě.