čtvrtek 14. března 2019

Portugalský zpravodaj: 

"André Rieu : Proč je Portugalsko do tohoto muže blázen?"


Článek v originálu

Začalo to jedním koncertem a nyní je jich již devět naplánovaných. Více než 100.000 lidí chce vidět tohoto houslistu. Bádali jsme po tajemství světového fenoména.


 
“Bylo mi šest nebo sedm let, když jsem byla s rodiči a prarodiči na jednom z koncertů v Coliseum of Recreations a od té doby jsem poslouchala Andrého Rieu prakticky každý den.” Na svých pouhých 26 let je Matilde Fernandesová daleko od obvyklého profilu těch, kteří milují klasickou hudbu. Bylo to na jedné z prvních návštěv Andrého Rieu v Portugalsku, téměř před dvěma desítkami let, když si vytvořila zvláštní spojení s umělcem.

Co vysvětluje vášeň této mladé ženy pro hudební žánr, který je tak vzdálený od toho, co poslouchá její generace, hraný šedesátiletým houslistou v kostýmech z jiných časů? Lisaboňanka má připravenou odpověď: “Když jsem vyrůstala, bylo přirozené poslouchat klasickou hudbu, zatímco pro jiné mladé lidi to nebylo možné. Při obědě i večeři byla slyšet hudba. Dnes mám dvě děti a pořád mám tuto tradici A samozřejmě, André Rieu je jedním z CD, které hraje často.




Žádné komentáře:

Okomentovat