úterý 5. března 2019

Romantický ráj / Cortona Speciál (PAL)


Na stránkách Andrého Rieu se objevila tato zpráva:


"Při jedné krátké dovolené v Itálii s rodinou a přáteli jsem se ocitl v malém městě v Toskánsku jménem Cortona a okamžitě jsem se do něj zamiloval. Ta atmosféra! Moji fanoušci by toto místo milovali! A když jsem vcházel do centra Cortony, nemohl jsem uvěřit svému štěstí: přímo uprostřed města bylo perfektní místo pro můj nový speciál: de Piazza della Repubblica ... To bylo přesně to místo, tady mezi těmito budovami, v této velmi zvláštní atmosféře, které jsem chtěl pro nahrání speciálu pro mé nové DVD. Se všemi pozvanými!"

To byl nápad, který znamenal počátek toho, co se mělo stát Cortonským dobrodružstvím v romantickém ráji. I když André hned od začátku věděl, že speciální vydání bude krásné, konečný výsledek překonal všechna očekávání.

DVD Romantický ráj dává svému jménu čest po všech stránkách.

Objednejte si a nechte se unášet romantickým rájem Andrého Rieu.



DVD stojí 16,50 Euro a lze objednat ve webshopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat