sobota 1. srpna 2020

André Rieu je zpět v kině, aby vás okouzlil!

V Nizozemí začíná promítání v kinech 20. srpna t.r. O promítání v kinech v ČR zatím není žádná zpráva.

0:06 Ahoj milí přátelé! Vidíte, jsem tady na prázdném Vrijthofu úplně sám. Když myslím na naše nádherné koncerty s orchestrem Johanna Strausse, které byly každé léto na tomto krásném náměstí, je mi z toho moc smutno. A umím si představit, že vám také. Ale navzdory všemu, hudba zůstane něčím, co nás navždy spojuje. Speciálně pro vás v kinech jsem vybral několik mých favoritních představení z uplynulých patnácti let tady, v magickém Maastrichtu. Měl jsem z toho obrovskou radost, když jsem všechno opět viděl a jsem si jist, že vy ji budete mít také. 1:11 Hudba bude lidi vždy spojovat. Přeji vám hezkou zábavu! Buďte zdraví a na shledanou opět na Vrijthofu! (Volně přeloženo)

2 komentáře:

  1. To mne velmi mrzí.Těšila jsem se,že alespoň takto budeme ve spojení s krásnou muzikou.Ptala jsem se všude a nikde nic.Ale aspoň tam u vás se fanouškové potěší.Moc jim to přeji.

    OdpovědětVymazat