neděle 25. října 2020

Kde objednat knížku, CD, DVD a jiné

Milí přátelé, v této době se na mne čtenáři blogu často obrací s otázkou jak a kde objednat knížku, DVD nebo CD. Letos není bohužel možnost, abych vám sama pomohla, do ČR se kvůli pandemii nedostanu.


 

Proto vás odkazuji na webshop oficiálních webových stránek, které si můžete nastavit na některou jazykovou verzi. (česky bohužel ne)

Např. na tomto odkaze (angličtina) si můžete objednat balíček s novým vánočním CD/DVD, kalendářem na rok 2021 a 10 vánočních pohlednic:

https://shop.andrerieu.com/product/andre-rieu-gift-set-jolly-holidays-calendar-and-set-of-10-christmas-cards/

na tomto jenom vánoční CD/DVD

https://shop.andrerieu.com/product/jolly-holiday-deluxe-cd-dvd/ 

Knížky v čestině si pak můžete objednat na:

https://shop.andrerieu.com/product/andre-rieu-moje-hudba-muj-zivot/

https://shop.andrerieu.com/product/sny-se-stanou-skutecnosti/


Pro případné zájemce o knihu Moje hudba, můj život: Můj kontakt v ČR má v zásobě ještě dva výtisky.

Pokud máte zájem, napište na andrerieucesky@gmail.com, knížka vám bude zaslaná na dobírku v Kč.

(Přepočet ceny v eurech + poštovné)

 


 


6 komentářů:

  1. Paní Evo,děkujeme za upozornění a vysvětlení.Přeji hodně zdraví.Michaela Hornová

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    Objednali jsme si 17.11 z webshopu na Andrého stránkách vánoční balíček a platba v pořádku odešla, ale už nemáme žádné zprávy o stavu objednávky. Psali jsme zprávu a nikdo zatím neodpověděl. Nevíte prosím náhodou, jak dlouhá je obvykle doba dodání? Děkuji moc za odpověď. Matěj Kirov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, umím si představit, že čekání je moc dlouhé, ale sama nevím, jak dlouho se čeká. Před Vánoci a zvlášť v dnešní době, kdy je pošta přetížená, to trvá jak tady tak u v ČR dost dlouho. Dostal jste z webshopu potvrzení o objednávce? Pokusím se zeptat a dám Vám vědět.

      Vymazat
    2. Dobrý den,
      Děkuji moc za odpověď. Potvrzení jsem normálně dostal do emailu. Číslo objednávky mám 82638. Přeji krásný advent.
      Matěj Kirov

      Vymazat
    3. Dobrý večer,
      Tak mi před chvílí přišel mail o oznámení, že dnes byla objednávka odeslána z Holandska. Tak už to vypadá dobře. Děkuji ještě jednou za pomoc.
      Matěj Kirov

      Vymazat
    4. Dobrý den, to jsem ráda, že se Vám ozvali, omlouvali se mi, že je velký nával a že pro jistotu odešlou objednávku ještě jednou. Otázka je, jak dlouho to poštou trvá. Obrňte se trpělivostí, já jsem posílala balíček do ČR poštou konce listopadu a přišel až za 13 dní... ale přišel :)
      Hezký den Eva W.

      Vymazat