pátek 5. srpna 2022

André Rieu se ohlíží za koncerty na Vrijthofu 

André Rieu sdílí video jeho koncertní série na Vrijthofu z minulého měsíce.

Poslední letošní koncert Andrého Rieu na Vrijthofu se uskutečnil v neděli večer. Do hlavního města provincie v červenci přicestovalo asi 180 000 fanoušků z celého světa. Návštěvníci přijeli z téměř 100 různých zemí. Jak pohlíží sám světoznámý houslista na koncerty ve svém Maastrichtu? Rieu o tom otevřeně mluví v programu L1 L1mburg Central.

Koncertní režim
“Ano, pořád jsem tak trochu v koncertním režimu. Celý měsíc jsme stáli každý víkend čtyřikrát na Vrijthofu, takže podle toho tak i žijete," řekl Rieu v pondělí programu L1 Limburg Central. Kvůli covidové krizi nemohl houslista ve svém městě dva roky hrát: “Když pandemie začala, někde bylo uvedeno, že pandemie trvají dva roky. Tak jsem se na to už trochu připravil.” Přesto byl ale Rieu rád, že je se svým orchestrem Johanna Strausse zpět na Vrijthofu: “Bylo to zvláštní, všimli jsme si toho i v publiku. Návštěvníci byli nadšeni, že to bylo opět povoleno, to jsme cítili."

Sport
Jak to dvaasedmdesátiletý houslista každý den zvádá tak dobře? “Cvičím každý den. Mám osobního trenéra, který jezdí i na turné, což jsem moc rád. Necvičím jen v pondělí," říká Rieu. Snaží se také jíst zdravě a vyhýbá se alkoholu: “Jedině tak to dokážu udržet."

Maastrichtčan má nyní chvíli klid. Ale jet na opravdovou dovolenou, to pro něj není nutné: “Já sám ani Marjorie nejsme nijak na to, jezdit na dovolenou. Každý rok jezdíme na tři dny do Říma. Ale ne v létě, to je tam moc horko a moc rušno.”

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat