pátek 1. prosince 2023

André Rieu a Emma Kok, nefalšovaní a bez zábran

Pro případ, kdybyste to nevěděli: André Rieu je světoznámý houslista a vedoucí orchestru a patnáctiletá Emma Kok je na nejlepší cestě stát se světoznámou zpěvačkou. Zvláště poté, co loni v létě během Rieuových koncertů na Vrijthofu v Maastrichtu zpívala milionkrát online shlédnutou píseň Voilà. Den po Andréových narozeninách, 2. října, poskytují jejich první společný rozhovor. Dále bychom vás jako první ještě upozornili: oba se narodili v Maastrichtu. A, ach ano, v roce 2024 spolu vyrazí na světové turné.

Abychom předešli nedorozumění: ano, Emma je z Kerkrade, v tomto městě žila celý svůj mladý život. Narodila se však v Maastrichtu, stejně jako André Rieu.

Hraní bylo fajn, ale to cvičení...
Když bylo Emmě šest, následovala svého bratra a hrála na housle. Hrála ráda, ale to cvičení... Její sestra zpívala ve sboru, tak to šla zkusit a líbilo se jí to. Tak moc, že začala chodit na hodiny zpěvu. Měsíc na to, co začala s hodinami zpěvu, se přihlásila do The Voice Kids. „To bylo z nudy. Bylo to v době korony a neměla jsem co dělat. A tak jsem se přihlásila.“ Zbytek je, dalo by se říci, historie: tehdy třináctiletá Emma vyhrála The Voice Kids a potom také televizní program Ministars. André Rieu: „Zrovna mě líčili na koncert, když mi můj syn Pierre ukázal nahrávku Ministars. Řekl jsem: „Páni! Přiveď ji.”

Pokračování

 


 

 

6 komentářů:

  1. Děkujeme moc za všechny zprávy o André Rieu , jeho orchestru a jejich cestách i koncertech. Jsme z Prahy a těšíme se s dcerou na pražský koncert v létě 2024, lístky už máme, jedná se už o 5 koncert který navštívíme. Srdečně zdravíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Evi, za překlad a za milé zprávičky o Andrém a JSO. Dnes přišla další skvělá zpráva - přidaný koncert v Praze 8.6. 2024. Těšíme se na vánoční koncert v MECC 15.12. Zdravím a přeju krásné zimní dny. Milena Klivanová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že přiješ na vánoční koncert! S někým, nebo sama? Také hezké zimní dny! Eva

      Vymazat
  3. Evi, přijedu s vnučkou a moc se k vám obě těšíme. Na krásný, vyzdobený Maastricht a samozřejmě na koncert.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že zklamané nebudete, ani městem, ani koncertem :)

    OdpovědětVymazat