neděle 9. srpna 2020

Emocionální André Rieu o nejistém období

Když je světově proslulá hvězda přikována doma a nesmí hrát, to je pro každého umělce noční můra. A přesto se tím houslový virtuos André Rieu statečně probíjí. Maastrichtčan vypráví reportérovi Renému Watzemovi, jaký vliv má tato koronová krize na něj a na jeho orchestrální rodinu...

André mimo jiné říká, že mu moc chybí jeho orchestr: „Nejvíce mi chybí můj orchestr. To je moje druhá rodina. Některé z nich znám už 25 let. Uděláme s Marjorie cokoli, všechno, abych tímto obdobím prošel... “ Celý srdečný rozhovor je vidět na videu 1.

Naštěstí si André může v Maastrichtu vždy odpočinout a užívat si svého velkého koníčka: ptáci!

Ve videu 2. ukazuje svoji krásnou voliéru.

Rozhovor v Češtině pro obě videa.

Video 1.

 

Video 2.

9 komentářů:

  1. moc děkuji Evi,ze se takto vsechno dozvíme

    OdpovědětVymazat
  2. Překlad je super, ale video mi na tabletu nefunguje. Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Překlad je super, ale video mi na tabletu nefunguje. Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Překlad je super, ale video mi na tabletu nefunguje. Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme za překlad,paní Evo,videa se spouštějí pouze na reklamu.Takže Váš text nás dobře informuje.Ještě jednou díky.Michaela Hornová

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za komentář!

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem ráda, z videí vidím jen Lidl a bála jsem se, že chyba je v mém přístroji. Překlad je fajn.
    Věra Doušová

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je mi moc líto, že se na video nedá dívat. :(

    OdpovědětVymazat